Tom 5 Nr 2 (2022): Media i komunikacja społeczna

					Wyświetl Tom 5 Nr 2 (2022): Media i komunikacja społeczna

Cyfrowa era nieodwracalnie zmieniła sport, podróże, podejście do zdrowia i wiele innych aspektów współczesnego społeczeństwa. Mediatyzacja niemal każdego obszaru życia sprawia, że prawie niemożliwe jest znalezienie osoby, która nie korzysta z mediów. Z jednej strony rozwój technologii komunikacyjnych i informacyjnych napędza rynek sportowy, zwiększa możliwości podróżowania, poszerza sposoby dbania o zdrowie i pomaga nam w rozwijaniu naszych pasji. Z drugiej jednak strony uzależnia społeczeństwo od nadmiernego korzystania z mediów w trakcie spędzania wolnego czasu i realizowania swoich pasji. W najbliższym numerze „Com.press” proponujemy świeże spojrzenie na zagadnienia związane z medialnym ujęciem sportu, podróży, kultury, zdrowia oraz edukacji. Na łamach najnowszego wydania znalazły się także artykuły poświęcone protestom społecznym oraz decyzjom zakupowym, które charakteryzują współczesny rynek konsumentów.

Opublikowane: 2022-12-31

Pełny numer